Wednesday, December 7, 2011

Meracuni pakaian???

Assalammualaikum wbt.........

Hi sume....  =P
Hehe... kali ni nak cite skit pasal pelembut pakaian... ala, mcm s0ftlan, d0wny tu...

Tersebut la kisah, pada suatu hari yang tak brape nk cerah... Sedang se0rg mmbe aku tunjuk rajin menyidai baju...  Aku terhidu bau yg amat wangi.... dan.....  (bace la kart0n kt bwh ni...)   =P




Dengan c0nfident dan rase bangga beliau menjwb....  =P



erkk.... lain mcm kan bunyinye... s0 aku tnya balik.




Da tu, ape lg.... kit0rg bantai gelak r... smpai kuar air mate k0t.... hehehe....

Haha... k0rg p0n msti pernah alami situasi cmni gak kn3...  Bile 0rg salah ckp, mmg rse lawak gle k0t...
Ade la 2, 3org mmbe aku yg suke wat lawak mcm ni...  Tp, tak leh gak r nak bahan lebih2... kcit ati nnti..  huhu.. v^^,


Pois0n = racun  
Passi0n = keghairahan
Attracti0n = tarikan
Innocence = kemurnian / suci

D0wny yg ala2 bau perfume ni ade 3 jenis skrg... n aku pkai D0wny Innocence.... nape?? sbb... if aku pakai D0wny Passi0n 0r Attracti0n, mcm.....  (phm2 jela kalau tgk mksud .. hehe..)   =P



p/s: Tabung "senyum" aku xpen0h2 p0n lg.... stgh p0n tak smpai... hehe...  =P

3 friends talked with bunny!:

Natasya Naslin said...

ekk... hahaha =p

nasib bek dy pakai downy innocence.. hehe >_<"

i wonder. sapekah yg sidai bju tu.. haha. sudi2 usha >http://lensahatinata.blogspot.com/2011/12/nangis-bukan-sebab-ombak-rindu.html

RinsyaRyc said...

haha . gelak je bca nih .. >_<

RinsyaRyc said...

haha . gelak je bca nih .. >_<