Tuesday, June 28, 2011

Lelaki, underwear, main dan katil.....

Aku ngan adik-bradik aku dulu kecik2 jarang keluar umah, s0 kit0rang akan main ind00r game la. Bilik aku antara l0kasi pilihan! hahaa... pasal ade katil bes0r(queen je p0n). Tapi katil tu macam dah kecik lak bile kit0rang dah bes0r...  pelik!  =/

Katil aku dulu tu ade susun teddy banyak3... sekarang, t0ksah cakap le, da b0leh bukak kedai! tapi bukan sume aku punya la, camp0r2...


katil ku cyg!


Yang paling aku tak leh lupe, abg ngan adik2 aku suke main WWE, WWF (wrestling laa..) atas katil tu! Abis *berkemb0 jadinye... hahaa... aku s0rang je tak j0in, kadang2 je la jadi reff jemputan... tak suke la ganas2 ni!(saya kan s0pan 0rangnye)


habis kemb0 daa!!!  >=\


Yang penting aku kagum gile ngan adik aku yang 2 0rang ni. di0rang siap pakai c0stume lagi (pakai spender). siap wat2 bunyi lagu intr0 nak masuk gelenggang bagai~~  =P

setelah dibelasah cukup2....  =P


Zaman al0ng main dulu tak la semangat cenggituh! huhu...  Yang penting, siaran akan tamat bile ade 'ahli gusti' yang cedera parah (da ade yang nangis le tu..) Pastu ngadu ngan umi, haaa.... takde makne umi nak pujuk, lagi bagi r0tan ade la. haha padan muke!! seb baik aku tak main  haha .. =P

*kemb0 = sepah,selerak  berkemb0 = bersepah,berselerak la...


p/s: k0rang resling2 gak ke dulu??


6 friends talked with bunny!:

hamzah ian said...

aku gaduh2 ngan adik smpai dia nangis.. haha..

AesyaZealous said...

comel gile spender tiga segi..hahaha

elehh ko pon main kan sebenarnye...pakai spnder gak..hahahaha....

miz rara v(",) said...

ahaha... abg aku pnh tumb0k aku smpai drah id0ng, cis!!

tp s0wie la beb, i xmain resling2 ni~~
byk tlg umi~~ =P

ghab van hal said...

hahaha...teringat dulu-dulu...=)

EMOdisaster said...

nasib baik katil x patah...=)

✖nedd✖ said...

saya dulu main model model ngn miss world. kehkehkeh. macam tak bley blah :D