Tuesday, July 12, 2011

Aesya Zealous 2nd Giveaway

Assalammualaikum..........!

Ahaha.... firstly nak gelakkan diri sendiri dulu.... Pasal ape ek?? Pasal aku ni sebenarnye antara 0rang yang terlambat nk j0in Giveaway ni.... lalala~~  =P




Aesya Zealous a.k.a. Ecah ni dek0t.... kedek0t la... Hari tu beliau ada tunjuk hadiah Giveaway ini, dan aku nak!! Beliau suruh aku j0in ni dan ik0t peraturan untuk dapatkan rantai tantek ni...... sampai ati... kemut, dek0t~~   uuweeeekkkkk!!!  =P
hehe... jangan marah ye ecah..  kalau marah, nanti ana jual anta!! 



Kamu2, anda2.... j0m la j0in.... Even dah lambat p0n ada peluang lagi.... Wee... tapi aku nak jugak!!  =P
j0m la.... k, aku tag kamu2...!

cik farhana~~           cik afiqah~~            cik sufian~~   eerrkkk..... cik ke.... tak kire nak tag gak~~ =P


aku da c0p 1 !!!!  v(",)

p/s: aku tak pandai main PS..... huhuhu~~

6 friends talked with bunny!:

AesyaZealous said...

thanks sbb join. moga anda bertuah..kekekekekee

muhamadsufian89 said...

nak buat apa dgn benda ni kalau dapat nanti. taknak join la. haha

miz rara v(",) said...

@AesyaZealous wellll....c0me!

miz rara v(",) said...

@muhamadsufian89 0it!! kne j0in gak~~
bg la kt mbe2 ke(miz rara)... mak ke... gntung kt kete ke...

Rafidah Farhana said...

Thanks tag ! nanti sempat aku buat entri ea? eh, lupa, gudluck untuk kau ..

BIG BOSS said...

lawa la nec tu. kalau BIG BOSS pkai msti cantik kn? hua3