Monday, July 11, 2011

Mak dara vs Anak dara... Wee....

Assalammualaikum.... pembuka bicara... cewaahh~~    =P


Ni sebenarnye nak cite dan kaji sikit... Kalau nak dibandingkan mak dara dengan anak2 dara sekarang ni, c0p! Ish3.... kalau dah MAK?? dara ke?? huhuu..    =P 
Tak kisah la... k, k, kite tukar. Kalau nak dibandingkan makcik2 dengan kakcik2 sekarang ni, cam tak banyak beza je! tau tak?? (tak kata semue p0n k...) Ce kite teng0k sikit ape yang same dan tak same nye tuu....


Haa.... ni biase teng0k kan3... dak f0mfuan di celah2 jantan kat k0nsert ke.. jadah ape ke...



errkk.... ni mcm kite tgk baru2 ni.... makcik2 di celah laki 0rang la, ape la.... wat... wat ape ek??




erm... yang ni, biase tgk ke... biase buat..??  =P




oppss.... hehe. ni lagi bez~~  




Tapi kan.... kite  makcik2 dan kakcik2 ni, sebagai kaum hawa tak la seteruk mane... hehee... Bah kan, kite ni sentiasa mengingati 0rang yang kite sayang, terutamanya sesama kite (mak & anak)... 




Berbanding dengan 0rang laki, f0mfuan ni lagi sayang keluarga k0t... Kenapa?? sebab... teng0k c0nt0h per0k0k je la. Banyak je sekarang yang hisap tak kire, depan anak, bini ke, adik-beradik ke.... Nak mati same2 gamaknye~~  bet0l sayang tu!!


p/s: Sayang ummi, walied, al0ng, 0gy, ucal, seha, at0k dan semua.... ahaha.... 
teng0k, aku sayang family aku kan!!!  =P

4 friends talked with bunny!:

NOOR AFIQAH said...

kite pun sayang kat farah juga...

hihi.
:)

AesyaZealous said...

ko dengan mak cik2 tu same je... hahaha...

aku tak puas hati apesal lukisan ko semua comel2..arghhh

Rafidah Farhana said...

Huduh benor perangai sok sek sok sek tu, kita jgn menambah buat kaum Hawa sudahlah.

Sayang family saya jugakkk.. isk :')

M Firdaus Mohd said...

haha,lawaklah! yg awan nano tu nampak sangat perli hafiz!
yg lain2 tu semua dah biasa dalam kancah kehidupan! entry ni sangat! best!!