Sunday, July 3, 2011

Jom jadi BATMAN!

Assalammualaikum.....

hhuuuaa..arrrgghhhhhh.......... ngnt0knye....

Erm, b0leh dikatekan hampir tiap pagi mesti aku akan menguap macam ni. Ni la masalahnye kalau jadi batw0men kelawar ni... Malam suke berjage, siang rase nak membute je!



Malam yang indah pat0tnye kite tid0, rehatkan diri. Kalau ikutkan, kite 0rang Islam ni digalakkan tid0 pada sebelah malam dan bekerja pada siangnya.. Nak lebih el0k, tid0 awal sikit dan bangun untuk qiamullail, ish3.... tapi aku dak2 zaman sekarang ni memang susah la nak buat benda2 baik ni. Ce suruh stay up teng0k m0vie ke.... b0rak2 k0s0ng ke..... peh, celik mate masing!!!



Disebabkan aku ade penyakit berjage malam ni, s0 aku memang terer kalau nak tid0 curi2 time siang. Skill dan latihan yang berterusan adalah diperlukan k! Antara style2 or time yang dapat aku curi2 tid0 adalah seperti berikut:  <----- ade macam ayat soalan pekse tak???


ahaha... dalam kelas, kalau ade pc lagi bez!



time training, tak kire la tgh kawad ke.. berlari ke..



teman 0rg sh0pping, nak2 time tu tgh p0kai... baik tid0!

Actually, banyak lagi tempat2 dan mase2 kite b0leh rompak2 curi2 tid0... c0nt0h time tunggu n0mb0r giliran kat klinik gigi ke, tunggu nasi nak siap *tanak ke, time iklan kt tv3, time bee..rakk ke... erm.. time b0rak ngan member p0n b0leh, nak2 dengan member yang asyik die je nak cakap! ahahaa...  =P

*tanak nasi = masak nasi la....

p/s: member aku pernah tid0 time cuci ayam kat tepi sungai k0t...  ahaha....

5 friends talked with bunny!:

Ghab Van Hal said...

dalam baris pun tido..0_o..

Anonymous said...

dah hobi nk wt cnekn....

Aesya Zealous said...

kahkahkah.. tido dimana2... tgh berak ko bleh tido x?hua3

miz rara v(",) said...

@ghab van hal ahaha... agk la, seb baik xtumbang.. =P

miz rara v(",) said...

@AesyaZealous bley je cah~~ adik aku ckp die p0n pnh.. huhu...